Sunday, December 30, 2012

summon in chamber

Dia saja yang Maha Tahu.betapa saya sangat butuhkan kalimah-kalimah berbisa dari mereka.supaya saya bangun dari lena yang amat panjang ini saya kira.

mungkin inilah waktunya untuk saya merasa cukup & syukur dengan segala nikmat & kurnia yang Dia pinjamkan.indeed itu rasa yang sangat kita cari.but I'm still leaking with the feeling.mentally unstable.himmah melayang.tarbiyah dzatiah lesu.poor me.

melihat susuk-susuk mereka struggle dengan tarbiyah diri,ke sana & sini dengan kekuatan yang saya juga punya,itu sangat menusuk hati.saya sedang bermain-main dengan iman saya.yes,thats the word.

claiming ownself as a person who grabs tarbiyah tightly & this is my battle.how easy to be that person.to claim easily & do nothing.

lebih merisaukan,jika dosa diri sendiri memberatkan jalan tarbiyah binaan seterusnya.parah.call me to ICU.

stop playing.refresh an-nas.istighfar.more prayers.sujud bebaskan diri.

Beristikharah itu kita menggugurkan semua pilihan yg kita ada dan serahkan sepenuhnya hanya pada Allah,bukannya kita dah tahu apa pilihan yg kita akan pilih (quoted)

No comments: